mencetuskan REVOLUSI MALAYA

May 18, 2010

ayat-ayat cinta


kau mkn nc,mkn ayam,mkn sayur,
mkn daging lembu,semua kau mkn ciptaan Allah..
tp kau tolak Islam..
kau amek kebangsaan..
dunia nie bnda yg rasa manis di mulut shj..
pg kafir,ptg beriman..
pg beriman,ptg kafir..
cari dunia,jual agama..

sesungguahnya apabila
roda putaran islam itu berpusing,
hendaklah kamu setia dgn roda pusingan islam.. susah
senang dgn islam..

0rg yg kufur dgn ayat Allah,
sombong dgn apa yg Allah bg twu,
Allah xkn buka pintu langit utk roh naik ke langit,
tdk msuk syurga sehingga unta masuk ke lubang jarum!

jika aku ditangkap dan
dihumban dipenjara
aku ada Allah,
jika aku dihalau,
aku akn pergi
merantau ke negara lain,
jika aku ditakdirkan
mati syahid,
aku gembira berjumpa
dgn Allah!
-Prinsip Jamaluddin
Al-Afghani

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...