mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Jul 31, 2010

mmg rapuh hatinya




WANITA
Sngguh s0fiskated.. @pn b0leh dikenali sbgai mawar berduri…
Hehe.. aper daa.. jiw0 lh pl0p..
Aku ader bce apabila wanita e2 mnundukkn pndagannya ke bwah
Krn mjga pglihatanya.. e2 lh wanita terbaik..
Msalah nya skrang pyah utk mncari wanita spt e2..
Sngguh jrg utk ku ketemu..
Klu lh ku terjumpe dan dij0d0hkn pd nya..
Maha suci Allah yg maha besar..
Tp aku kne jd yg terbaik dlu sbb pmpuan yg baik adalah
Utk llaki yg baik..
Fuhh…
Wanita rapuh hatinya..
Adehh..
Aku prnah ada dulu..
Tp trlepas tnpa ku rela di sbbkn
Kesalahan ku..
Arghhh.. usah dikenang bnda yg sdah hilang..
Yg pnting tgk ke depan..
Prinsip aku..
Klu ader,,ader lh..
Aku lbeh suka tggu dan lihat…
Aku thu Allah lbeh mgetahui apa yg
Terbaik utk hmba2nya.. amin..
Lg pn bcinta zaman nie lg besh..
Dh hbis 2 sem dh.. hahaha
Mesh belum bpunya..
Lg pn kn besh bcinta mse kerja..
Gaji pn dh ader.. duit dh ader dlm
P0ket… xlh gne duit mak bapak kter sndiri…
Ader 2 ader ciri2 wanita yg ku sebutkn di atas 2..
Tp dh jd hk milik org pn dan cantik plak 2..
Huhu..
Plih wanita krn agamanya..
Aku rse dia dh mnepati ciri2 tsebut..
Tp dh bpunya..
Xpe lh…
Rilexx.. jgn kec0h sbb stdy dluu..
Haha..
X mcm kwn ku,,sbb glekn pmpuan yg x glekn dyer,,
Dyer jd angau lbeh2! Haha..
2 lh klu gle kn sgt pd pmpuan.. terlampau kisahkn sgt
Psl pmpuan niee…
Prinsip aku mdah jerr..
Klu ader,kter trime..
Klu xder pn,,kter trime…
Kn mdah…
Sbb ye lh,0wg pn x encem..
Bt per ssh2 gilekn pmpn yg cantik yg sdah tentu
X gile kn kter yg x encem niee…
Hehehe…
Adat dunia.. cm aku dluu lh..
Dpt yg cntik sgt2.. tp xpndai jaga..
Melepas..
Nper lh dh ungkit2 lg.. plizz!
Mulekn yg baru!
Semangat baru!
Yes!
MIE KICKDEFELLA
31.7.2010 2.49PAGI
(bru abeh tgk citer LOVE IS CINTA dgn mama..hehe)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...