mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Mar 26, 2011

-ini lah saya-


saya rasa saya x fanatik politik.. tapi bila ader rasa yg btkan diri kita ini rasa benda itu salah dan mmg salah p0n..
kita kena tegur..
yer2.. kte kne ader adab utk menegur...

masok umh 0rg,kne lh jge adab..
bila dia sentuh isu air...
salahkan kjaan negeri..
wal hal bnda nie mmg X libatkn negeri p0n.

tp diada2 kan sbb nak lari dri tggung jwb masing2..
sy ada kwn MPP.
tentulh sy ada inf02 pasal bnda ini.
ok. st0p.
dh ms0k p0litik plak.

Pengajian Warisan.
keje ke dpr kje ke x.
ini semua kje Tuhan.
rezeki ada dimana2.
kn?

kter usaha.
kter dpt ganjaranyer.
amin.

eh! pak sdara aku dh kawen ngn 0rg KL.
amin. m0ge bahagia sampi lasy hd0p dyer 0rg..

tggal 1 mggu jer lg.
pas2 dh ader exam.
pas2 cuti. cpt mase blalu.
itu lh sy mahukan.
haha.

...
saya suka politik.
politik btkn saya hidop utk lihat kebenaran..
...

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

saya suke YDP MPP saye
hensem

Unknown said...

wah..! encem e2 dh jd pakej pemimpin.! hehe

Unknown said...

wah!!awat politik dh nih~

Unknown said...

i l0ve politik..! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...