mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Mar 4, 2011

jangan kamu bersedih..


Nikmat dan kesulitan… dua benda yang tentu kita pernah alami..

Ya Allah.. aku bersyukur dgn apa yg kau berikan kpd aku selama ini.. ampunilah segala dosa2 aku yg selama ini aku tidak pernah rasa bersyukur kpd mu.. ampunkanlah segala2 dosa aku..Aku sering kali lupa akan nikmat mu ini…aku sering kali lupa kpd mu.. aku sering lupa pd pertolongan mu… aku akn senantiasa ingt akan janji2 mu..aku akan ingt akan adanya pertolongan mu.. tlg.. tlg jangan lalaikan aku dri mengingati mu.. tlg lh..

Nikmat yg kau berikan kpd ku ini.. akan aku bersyukur atas sgala nikmat mu ini… ketika aku berada dlm kesulitan.. aku akan putus asa.. dan sering akan tewas.. tp bila masa berlalu… aku tidak sedar betapa kau telah berikan aku kekuatan dan pnyelesaian tnpa aku sedari…

Bg kau lah pujian,bg kau lah kesyukuran…. Tlg jgn palingkan muka aku kpd mu… apa yg kau kurniakan dlm khidupan ini…satu nikmat yg besar.. satu nikmat yg akan ditarik balik oleh mu pd bila2 masa shj… jgn lupa yg telah ada… terlalu byk nikmat yg telah kau berikan..

Apa yg kau kurniakan kpd ku,,melimpahi dri harapan ku kdp mu… syukur..syukur kpd mu…JANGANLAH BERSEDIH,ALLAH ADA BERSAMA KITA!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...