mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Mar 20, 2010

fikir2 kan lah...

Dalam Sidang Parlimen beberapa hari lepas, Ketua Pembangkang telah mendedahkan bahawa program “OneMaaysia” adalah idea dari sebuah syarikat bernama APCO. APCO juga bertanggungjawab terhadap slogan “OneIsrael” sewaktu mereka menjadi konsultan kepada mantan Perdana Menteri Israel, Ehud Barak.

Khairy Jamaluddin telah mencuba untuk memburukkan Anwar dengan menyatakan Paul Wolfowitz adalah kenalan Anwar. Namun, Anwar menjawab, beliau mengenali Paul sewaktu beliau aktif memberi penceramah jemputan di Johns Hopskin University. Tidak lebih dari itu.

Namun, UMNO memberi wang serta maklumat dalaman Malaysia kepada APCO yang dipunyai oleh seorang Yahudi serta pernah menjadi konsultan kepada ahli-ahli politik Israel. Malahan, Dr Mahathir sendiri pernah memberi USD1 juta (kalau tak silap saya) kepada pelobi berbangsa Yahudi bernama Jack Abramoff semata-mata kerana mahu berjumpa dengan Presiden Bush.

Itu kita tidak cerita bagaimana Najib berbangga menjadi “rakan Amerika” di dalam menyokong agenda anti Islam Bush yang dikenali sebagai “Peperangan Terhadap Keganasan”. Sila klik di “Amerika Mempunyai Aksees Yang Terbaik Terhadap Maklumat Perisikan Malaysia”.

UMNO juga pernah menyokong Bush 100% sewaktu Bush bertanding lawan Al Gore dulu. Hakikatnya, UMNO adalah hipokrit dan munafik. Mereka tuduh orang.

Jelasnya, UMNO memang parti penipu. Sapa yang percaya kepada UMNO alamat mereka itu ada masaalah dengan mental mereka. Orang UMNO sendiri tidak mempercayai sesama mereka. Inikan pula orang luar macam kita.

Sekian

Tulang Besi..
diambil dari blog perisik rakyat..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...