mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Mar 4, 2010

MaWaR BerDUri v0LumE 2


ms0k part 2? v0l 2?
huh...
pmpuan.. bnda subjektif dan kdg2 kasi kter penin2...
haha..
plik.. kdg2 kn.. tmpt pmpuan 2 dh baek dan klu dyer 0rg pndai jgerr..lg tinggi pnyer class..
tp kcian,,,
b0d02! hahaha sbb biarkn diri mreka jd b0la! lpass gne,tendang cne cni..
mmg xde MARUAH dan HARGA DIRI..

saba2.. bkn sbb jluzz tp kcian lh cket pd dri 2 beb..
kam0 cantik tp?? hitam disisi yg laen!.. syg2...
kam0 digilir2 kn dguna oleh2 kaum llaki cm aku!..
haha..

plik.. xpkir ker wei...
llaki klu dyer nk kawen,dyer akn cari yg suci dan bersih!!
bkn cm kam0!..cantik xgner kluu ader dark side...
sdarlh...
amaran nie bkn hnya pd dyerr... tp kaum2 hawa kt luar 2..

jgn jd lauk.. jgn jadi b0la..
jgn jadi baju cntik di depan,,tp blakang? hancurr..
hahaha....
aku bkn baek pn..
tp,,bnda dh mcm bese..
TAHNIAH...
kaum hawa yg tr0k,,anda MENURUKN TARAF anda ke bwah yg hina...~~
hehe... pkir beb...

aku pndang pmpuan semua sama shj.. tp aku ckup2 TABIK pd pmpuan yg
ltakkn diri mreke ke tempat yg xleh dicapai 0leh mna2 llaki..
TAHNIAH :)

pesanan ini utk aku gk...
tp,,aku tgk pmpuan kne HEBAT!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...