mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Apr 16, 2010

dengarlah....

Dlm hd0p nie byk dugaan,,cabaran,,pahit dan manis. Setiap 0rg di muka bumi nie ader part2 yg memBAHAGIAkn..menGEMBIRAkn.. dan juga menCEDIHkn..dan juga sentiasa mendapat NASIB BURUK..hmm.. aku ingt lg ayat nie..”Allah xkn menguji hambanya dgn ujian,dugaan yg xleh ditanggung hambanya itu.” Betapa maha kasih nyer syg nyer Allah pd kiter.. ALLAH MAHA BESAR!..
Part yg pling mengembirakn aku dlm hd0p nie stakat nie mse aku ting 5.. dlm bpe bulan nk exam spm,aku bersyukur stiap saat dlm hd0p nie ya Allah.. dyer dtg..perkenalan yg x sngaja.. xsngka..ble lh dyer nk dtg blik dlm hd0p nie.. yg gelap jd terang.. yg luka jd terubat..
Begitu indah hd0p ini..
Jika aku pndai memegang erat..
sesuatu yg aku sayang,puja..
begitu indah mse yg berlalu..
begitu cepat sesuatu yg aku sayang…
dirampas! Diambil tiba-tiba…
kerna keb0d0han!..ketamakan aku!
Sesuatu itu akan berlalu…
Pergi tanpa menoleh sedikit pun…
Kearah aku yg setia mengharapkan…
Kemaafan.. m0h0n diberikan peluang…
Yg akan digunakan sebaik mungkin..
Tp…
Sudah terlambat…
Aku hnya mampu berd0a…
Utk dya yg ku cintakan..
Utk dya yg ku rindukan…
Alangkah indahnya…
Ku p0h0n hatinya terbuka..
Utk menerima aku… menjadi sebahagian dari pada kebahagianya….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...