mencetuskan REVOLUSI MALAYA

May 15, 2010

melawan ketidakadilan!

h0 heyyy...
adehh.. cm ner lh nk kruss! pas mkn bPinggang2 nc ayam+kentang
g0reng~ pas2 brehaT dlm xsmpi 10 mnit smbil tgk gamb02 yg besh
aku bbaring! huhu
dh lh mkn! tr0s td0ww~.. ish3.. smpi ble lh nk krus cm niee..
T-T..

haa,,lme akux menulis. minggu nie lh minggu yg maha letih!!
adoii.. aku ingt2 kn nk mkn td0w jerr ble abehh cuti sem nie!
tp tr0s kne g btapa di CAFE SKMK! adoii lg~
panass baa.. aku xlehh than cgt2..lteh yg amat!
tgk rutin aku niee~

8.00 pg=bgn td0w,,mndi2..
9.00pg=smpi kdai tr0ss kjee(mjur ader WIFI SKMK! kui3)
7.00malam=bwuu balik! adesss.. kdg2 pk0l 9.00 malam bwu smpi um0h~..

pengajaran= bertapa2 susaaaaaaaaahnya cari duit! :(

gaji aku= 1 hari=RM15..mkn semuaa tnggung sbb aku ank t0keyy rrr!!
tgk skunk hari khamis,malam jumaat=RM60.00
huhu letihh bngat! pg td tukar minyak m0t0 ader dlm RM13.00..
adehh.. btapa DUIT SGT2 PENTING!..

klu aku xder kjer,cm ner lh nk hd0p kn?
btapa hd0p nie.. kter kne bersyukur.. wlaupn byk bnda yg
kter mahuuu.. tp xdpat~
aku nk br0adband=xlehh
camera DSLR=xlehh

tp aku ttap BERSYUKUR.. :)
pkir p0sitive~~..

hari rabu malam.. lpas seharian kje kt kedai (kjer lh sgt)..
aku tr0s ke pasir mas.. umah mek..
mek ngn t0k sakit.. xleh bgn..
aduhh bimbang gk aku.,,..
smpi cne,,, tr0s b0rak2.. huhu
at lass aku td0w umah mek gk.. dlm hati aku pkir,ble lg nk td0w cnerr...
cuti2 nie lh msenyerr lg p0n m0k l0ng bg twu mek ngn t0k xbper
nk shat~ adehh..

t0k nie wlaupn dyerr sakit,, tp ble bcakap psal p0litik mmg smgat glerr!
hehe.. b0leh shat..
tp pas2 merapu xtntu psal.. adehh..
ckp bnda2 halus mari kcu lh!
ckp dyer rindukn mak n isteri yg dh mati suh dtg,,..
adehh.. mek plak mmg kuat smngat!
cme byk baring sbb letihh..
aku mmh tabik spring kt mek nie..
penyabar dan kuat semangat~!..

ermm.. byk bnda nk tuliss niee..
jem plak kpala niee..
psal p0litik nie.. haaa,,
skunk reda ckett..
cme yg xsdap hati psal p0lis diraja malaysia@p0lis..
salah ttap salah..klu
pkir l0gik pn.. agak2 lh nk tembak bdk 15 thn..
nie pkai tr0s tembak jerr..! celaka!
tembak rr tayar kerr,,tembak amaran..
klu pkir dlm kpala budak 2 msti lh lari!
0rg tua pn lari klu dlm situasi cm 2..
adehh..
aku aser bnda nie berkaitan blee ketua p0lis pn
byk msalah.. ank2 buah pn terkena sama~! xder intergriti..

aper nk jd ngn negara kterr..
xselasai2 ngn masalah..
bala Tuhan?? n0 k0men..
biar phak atasan yg jwab..
bygkn lh siap nk lulus kn lesen judi yg halal!! haha
celaka! celaka! celaka!
nme lg judi.. xkire lh alasan ape pn yg
diberikn nme lg judi! taik ttp taik
wlaupn disentuh 0leh mufti haramsani..
ish2.. tggu lh bala tuhan klu cm 2..
bnda halal diharamkn!
bnda haram dihalalkn!..
apc00 umn00..
seiriang sejalan..
aku tk0t negara nti tgadai..
tgk lh kwasan minyak di limbang..
mudah2 jer bg brunie yg sedia kaya 2..
adoooohhh!.. xlama.. negara nie leh bg cm 2 jerr..
awas~! jgn kterrr x pkir smpi ke thap g2..
kemungkinan ttap ada!..
lee kuan yew ciap bg twuu dyer leh beli ahli2 umn0
nie 300 juta jerr..
bygkn lh..umn0 parti pemerintah..
klu parti yg memerintah kterr mampu di beli..
negara nie x mustahil!..

tgk di kwsan iskandar j0h0r.. nme jerr j0h0r..
tp semuanya dlm tgn cina singapuuura!..
dan dakwaan ini x dinafikn pn..
ohh malaysia ku..
0hh pny0k0ng umng0k..
buka mata,,lihat dgn iman di dada..
klu dh xder pn,,pkir lh sejenak..
byk bukti menunjukkan kegagalan.. tp??
tggu kiamat k0t..
aku pn xtwuu...

MIE KICKDEFELLA_men0ngkah arus,melawan ketidakadilan!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...