mencetuskan REVOLUSI MALAYA

May 31, 2010

penantian


penantian..
satu keadaan dimana
kter terpaksa menunggu
seseorg yg sgt2 penting..
utk sbb yg sgt2 signifikan utk kter..
utk kter tggu dya..
utk tempoh yg agak lama
pn kter sanggup tggu..

krn mengharapkn balasan,,
pengakhiran yg sempurna,,
gembira..
ttapi kalau yg sebaliknya..
arghh...
hancur..
luluh..
aku?
aku dlm penantian
utk dya bukakn pintu hatinya balik..
bodoh ker aku tggu?
sia2 ker penantian ku ini?
aku xleh menjawabnyer..
dya shj yg boleh mnjawabnyer..
adekah penantian aku ini
berbaloi..
atau sia2..

aku lh yg bodoh..
bnda berharga x menghargai..
bnda yg bersih..
bnda yg bernilai di hadapan..
x nmpak..
buta..
buta segala2 nya..
bla bnda itu terlepas
dari gengaman..
baru lh sedar..
ianya sudah hilang dari gengaman..
kini,
aku dlm frasa
penantian........

1 comment:

Adwitch Rose said...

haha..besday gua ari post neh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...