mencetuskan REVOLUSI MALAYA

May 24, 2010

suaTu masa

“bagaimana kan kumula , tiadakah kata-kata
Yang indah untuk diabadikan
Tiap wajah berkisah , Tiap madah bererti , Manakah ilhamku
Cahaya dimatamu , Senyum dibibirmu
Mengukir seribu tanda pertanyaan
Mungkinkah kau jua dalam kerinduan
Disaat begini aku merindukan
Berhelai-helai surat terbiar didepanku
Tak dapat aku utuskan
Kuramas semua , Dan kubuangkan jauh dari pandangan
Lalu aku kesal ku kumpul semula
Tak dapat ku nyatakan apa yang ku rasa
Jika engkau tahu didalam hatiku
Mungkinkah kau sahut jeritan batinku
Dengarkanlah, panggilanku.. Dengarkanlah lagu untukmu
Angin lalu kau sampaikan , Rasa rindu yang membara kepadanya…
Warna-warna cintaku kian pudar bersama malam yang gelap gelita
Apakah kau rasakan apa yang aku rasa atau kau tak endah
Tapi aku percaya semua telah tertulis
Dan niat suciku takkan disiakan
Dan disuatu masa dihari yang indah
Kuhulur tanganku lalu kau.. terima…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...