mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Aug 7, 2010

hid0p dlam kerinduan..

Akhiran cinta yg silap…
Tanggal 23 n0vember 4 thun lalu,se0rg wanita berusia 68 thun bjalan lesu menuju ke kubur suaminya. Disisi kubur tsebut,wanita tua itu menangis,meratap dan mnyebut2 nama suaminya yg telah 2 thun meninggalkanya.
Wanita itu memberitahu suaminya,dia kesunyian.Dia menderita. Dia tidak berdaya utk mengharungi hidup ini bersendirian,tanpa suaminya disisi. Hidupnya k0s0ng. Wanita tua itu tidak mahu hidup lebih lama lagi.Hidup dalam kerinduan terlalu menyakitkan dirinya.
Sehingga ke malam,wanita itu tidak pulang ke rumah.Ahli keluarganya bergegas ke kubur bapa mereka,krn sebelum meniggalkan rumah,wanita tua itu telah memberitahu anak dan cucunya,bahawa dia akan ke pusara tersebut.Sejurus sampai,mereka terkejut apabila melihat wanita tua itu telah pun meniggal dunia. Dia terbaring di sisi kubur suaminya itu dalam keadaan kepala diikat dan diserkup dengan beg plastic!
Tidak! Wanita tua itu tidak dibunuh!
Dia sebaliknya membunuh diri. Sebelum kematianya,wanita tua itu telah meniggalkan sepucuk surat yang antara lain meminta maaf kepada sesiapa yg menemui mayatnya. Wanita tua itu juga mencatatkan,dia tidak lagi dapat meneruskan hidupnya dan menderita tanpa suami di sisi….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...