mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Apr 24, 2010

Malang ker niee

salam..
emm..minggu yg pling malang2 bt aku..
ptama,,kamera aku r0sak! x hancur tp r0sak xley gne!
aduhh... yg e2 xpe lg.
nie lap t0p aku bt hal lg! bygkn.. elok2 maen b4 tu..
sbuh 2.. nk on lap t0p..
tgk2 xleh on sbb file korup!
ahh! da agak dh!.. mri2.. msalah mari dh!
aku dh agak! ble lap t0p nie bt hal.akn dtg lg byk2 pnyer msalah! adehhh!!

baiki ngn kwn aku..
dh ok,,tp dyer g gne windows 7 plak dh!
adess.. dyer salah gne..
maka..yg maha pnyer msalah pn dtg! gegar skrin..
adusss... sgt2 siksa.. bertubi2 msalah dtg kt aku..

dgn duit ptptn dh abehh..
lap t0p bt hal! kamera r0sak~
ya allah..aku lemah! aku xleh hadapi nie serentak!
dh lh esk hrinya aku
aku exam titas! byg2kn.. cdehh..aku xmngis! llaki ngis e2 p0ndan!
aku cme aduhh!! sakit2! ssah hti pkir semua nie!

dlm duit xder..moto 2 bt hal,kemera r0sak! lap t0p bt hal..bkn cket yg
aku kne hbiskn..
dh lh sem dpan kter dpt RM500 jer!! b0d0 lh...
lap t0p nie mmg nk kne jual!..
aku smpan pn bt abess duit jer!
bygkn mle2 ble dh r0sak!
mmg b0d0 pnyer pc depot!!

apelh malang nasibku nie..
bertubi2 masalah dtg tepat pd masanya..
ya allah..kuatkn smangat ku!

aku xmampu..
aduhh...
dlm exam tuhan duga aku cm nie..
dlm xde duit tuhan duga aku cm nie..
dlm lemah tuhan duga aku cm nie..

sabar...aku xleh sabar!
aku bkn kuat!
aku xkuat iman!..
aku ske pndam!
klu aku ader msalah..
aku ske diam..
luahkn pn kt kwn2..e2 pn bkn luahn..

tp..aduhh..
famili aku skunk pn xder duit..
aku fham..
aku fham..
aku cme lemah..
lemah ble diuji cm nie..
besar d0sa aku pd mu..

ble senang aku lupe kn mu..
ble ssah cm niee pn aku mseh lpekn mu!

aku byk d0sa,,
iman aku xkuat..
aku lemah..
aku sabar..
aku buang msalah ku ini dgn duk diam..
jgn pkir...
jgn pkir..
biarlah..
aku thu tuhan nk uji aku..
nk duga aku..
sbb aku byk d0sa...
byk sgt d0sa..
aku thu 1 hari nanti aku thu aper nikmatnya..
aku diuji cm nie...

ntah lh..aku x kuat smngat...
aku lemah...
tp aku slalu ingt..ble
kter susah..
'dan mintalh pert0l0ngan dgn sabar dan s0lat'..

aku sabar...
Aku solat..
hati aku susah...
sntiasa susah hati...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...