mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Apr 24, 2010

kisah LaLu

dlu dyer ckap..
klu kter kawen..
bwa dyer jalan2 g pntai sbb
dyer ske pantai..
pgang tgn dyer...
bwa dyer jalan..
sbb dyer slalu impikan
nk jalan dgn org yg dia cintakn...
aku senyum..

stiap kali aku pg pntai...
aku akn ingatkn dyer..

smpai skrang wlaupn lpas
kehilangan dyer...
aku senyum wlaupn tlah hilang dyer dlm
dunia ku..

baru aku twu mmg bt0l lh..
kter akn hargai sesua2 bnda e2 apabila
ianya tlah terlepas dlm hd0p kter..
Allah maha adil..
Allah mgajar ku pengajaran yg bgune.

bnda yg terlepas..
xkn dtg balik..
wlaupn aku hrap..
ianya kembali pd ku..

aku pkir..
ini kesalahan aku jg...
Allah maha besar...
aku dlu..
pnah kecewakn hati se0rg
pmpuan...
ini mngkin pembalasan...
sbb aku kecewakn
hti pmpuan...

hati pmpuan aku kecewakn 2..
dh berkhawin pn..
mgkin dh ader anak..
aku kecewakn hati wanita yg btol2
cintakn aku..
tp aku?
aku bt kesalahan yg aku tnggung
smpai sekarang...

smpi ble..
hmm...
aduh..
aku lemah..

2 comments:

Adwitch Rose said...

i'm here..dunt b sad anymore...

Unknown said...

mie ada utk syuhada :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...