mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Apr 25, 2010

mie~nam0 dem0 blacklist dh 2~~

adehh~~
adehhh~~
dtg lg pr0bs~..
nk uji aku nie..
brani ke x sahut cabaran..
cabaran?..
usia aku dh matang! dh bley mngundi pn~..
tp nper harus disekat2?
kter bkn bdk kecik lg~!

tlg2.. jgn sekat kebebasan kami..
jgn sekat slagi x mnyalahi batas2 islam..
aku bkn g cuim2 pmpuan kt tpi blok 2~
aku x r0men2 kt bl0k ..
adehh..
klu 2 xsalah..
mmg dajjal geng2 dem0!..

xper2.. slagi kter di pihak yg benar~
slagi kter men0l0ng Islam~
Allah ader disamping kter..

lantak lh!
tp..
aku kne sl0w kn cket..
sl0w bkn bererti penak0t!..
aku akn tr0skn dgn pn0h strategi~~

k0rang klu berani..
jgn halang.. kter bhujah..
bdasarkn fakta~
jgn jd buta!
tuhan bg kter akal dan fikiran...
okeh~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...