mencetuskan REVOLUSI MALAYA

Nov 24, 2010

lagenda bdk setan~


LAGENDA BDK SETAN..
Cter nie dh lm err.. tp aku bru jer tgk! Kah3..
Lmbt wehh aku tgk.. bkn aper.. aku klu nk tgk muvieee kne dg mood dluu daaa,,,
N mood aku ble tgk cterr kne tgh2 mlm mse cuti sem! Mse aku kt kmpus xpnh tgk pn oo!
Tp yipuuu rr klu xpnh tgkk,,klu tgk pn.. akibat desakan kwn2..
Haaa nk bg komen cket cter niee..
Cterr nie.. grafik nyer sgt2 superb! Byk2 kali aku kter yg cter malayu msia nie mampu sgt tnding ngn cter indon tuh! Kter ader hebat jg rr! Tahniah! Mmg superb rr latar blakang mse adegan cinta2 farid kamil tuhh.. psal plakon mmg tabik kt frid,lisa n q hiadar! Mmg klass lakonan n seswai ngn cter niee..
Tp bab part yg pling hampeh ialah mse ader plakon pmpuan yg gntikn lisa tuh! Cehh cm hampehh rr! Bek kekalkn lisa tuhh.. bt lh jd ccacattt ke woi! Aper daa~! Lg satu part yg farid kamil menunggu waktu utk bjempe lisa mmg besh!haha sbb kne ngn aku ler.. ceh… mmg2 bt0l pnantian satu siksa..ermm lg..
Cter nie mula2 besh..pas2 x beshh sbb pmpuan tuhh.. pas2 besh las n ader smbgan rr! Haishhh…
N lgu tema cter nie mmg superb! Aku mule2 dgr lgu nie tnpa tgk cter nie mmg haram xbesh! Tp bler tgkk cter nie bsama2 dgn lguu nie.. perghh layan rrr! Super blik! Kah3…
Brehh adisooo!
-aku menunggu mu dgn segenap hati ku-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...